תוהים איך לשפר את מבנה האתר שלכם עבור מנועי החיפוש? במדריך זה סיכמנו עבורכם מספר דרכים קלות ופשוטות שיעזרו לכם לתכנן היטב את מבנה האתר שלכם ואשר יוכלו להקל על מנועי החיפוש להבין במה האתר שלכם עוסק ומתמקד.

איך לשפר את מבנה האתר שלכם

אופטימיזציה של ניווט

כאשר אתם יוצרים תפריט באתר שלכם, ישנם מספר דברים שתצטרכו לשקול אשר קשורים ל-SEO. אם הניווט שלכם מאורגן היטב ובסדר הגיוני זה קל יותר עבור מנוע החיפוש להבין את התוכן באתר שלכם.  יש כמה דברים שיש להביא בחשבון בעת ​​הגדרת הניווט באתר שלך:

  • כותרות התפריטים צריכות לתאר את תוכנן.
  • פריטי התפריט צריכים להיות בסדר הגיוני ולהראות היטב את היחסים שלהם אחד לשני.
  • טקסט הקישור לפריטי תפריט צריך להיות תיאורי ומתאים לכותרת של הדף אליו הוא מקשר.
  • לכל דף צריך להיות קישור בתפריט.
  • דפים לא יכולים להיות במרחק של יותר מ -3 קליקים מדף הבית.

השתמשו בשמות קבצי תמונה תיאוריים

שמות קבצים  תיאוריים לתמונות שלכם טובים יותר עבור מנועי החיפוש, כי הם חושפים יותר על התוכן של התמונות. כאשר אתה שומרים תמונה באמצעות מצלמה או תוכנת עריכת תמונות, שם הקובץ הוא לעתים קרובות מחרוזת של מספרים, אותיות או תאריכים שקשה לקרוא. כדי להשתמש בשמות קבצים תיאוריים עבור התמונות שלכם, עליכם לשנות את שם הקבצים לפני העלאה לאתר.

שימוש בטקסט תיאורי עבור קישורים פנימיים

כאשר אתם מוסיפים קישור לדף בתיאור מוצר או בתוכן של דפי אינטרנט או בלוג, ודאו שאתם משתמשים בטקסט קישור תיאורי.

הגדלת מספר הקישורים לאתר שלכם

קישורים לאתר שלכם מאתרים אחרים עוזרים למנועי חיפוש לדעת שהאתר שלכם פופולרי וניתן לסמוך עליו. ישנם שירותים שבהם אתם יכולים לקנות קישורים בתשלום, אבל קישורים בתשלום עשויים לגרום לדירוג נמוך יותר בתוצאות החיפוש. הדרכים המומלצות ביותר לבניית קישורים הם כאלו שנוצרים בצורה טיבעית ואורגנית.

חפשו הזדמנויות באתרים אחרים – בניית קשרים עם אתרי אינטרנט ובלוגים אחרים הינם מומלצים כך שתוכלו לבקש קישור בחזרה. כמו כן, דאגו שהתוכן באתר שלכם יהיה מעודכן ומעניין כדי שהגולשים יוכלו לקשר אותם ברחבי הרשתות החברתיות.

איך לשפר את מבנה האתר שלכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *