עיצוב האתר מהווה את הכלי העיקרי שבאמצעותו נוכל לגרום לגולש להתעניין באתר שלנו.

עיצוב ממשק אתר אטרקטיבי, בולט לעין וידידותי ידאג להשאיר את הגולש באתר לעוד מספר  שניות. עיצוב של כפתורים בולטים ומסלול גלישה ברור  יוכלו לדאוג שהגולש המזדמן אף ייהפך ללקוח שלכם ויחזור פעם נוספת בעתיד. לדוגמא

Cobra Locksmiths

המלצות וטיפים בעיצוב אתר

לוגו – הלוגו שלכם הוא למעשה הסמל המייצג והייחודי לפיו יזכרו אתכם.   לוגו שמעוצב בצורה מיוחדת ואטרקטיבית יכול לעזור רבות בהפיכת העסק שלכם למותג.

תבנית ותפריטים קבועים – אל תבלבלו את הגולש שלכם והקלו עליו ככל שניתן. בעת עיצוב האתר וודאו שהתפריטים קבועים כדי שיהיה קל ונגיש להתמצא באתר שלכם.

חווית גלישה  מיטבית –צרו אתר נעים ומושך לעין שמאפשר לגולש חווית גלישה איכותית.

המלצות לקוחות – הוסיפו המלצות של לקוחות כדי לשכנע את הגולש כי אתם הבחירה הטובה ביותר בשבילו.

תמונות / סמלים שוברי צורה – במקום בו אתם רוצים למשוך את תשומת לב הגולש הוסיפו שוברי צורה כדוגמת טקסט מודגש , צבעים, תמונות וכד'. זה ידוע כי הגולש לא קורא כל פיסת מידע ולכן עליכם להכווינו למה שאתם רוצים שהוא יראה.

הובילו את הגולש לביצוע הפעולה הנדרשת – אל תשכחו את המטרה שלכם – בנו דפי נחיתה שיובילו את הגולש לבצע את המטרה שלשמה הובלתם אותו אליכם.

סוגי עיצוב אתרים

עיצוב אתרים מתחלק ל-3 סוגים עיקריים: עיצוב אתרי תדמית, עיצוב אתרי תוכן ועיצוב אתרי מסחר. מבחינה טכנית קיימים מספר סוגי עיצוב:

עיצוב לוגו, באנרים ואמצעי פרסום – משפיע רבות על האינטראקטיביות של האתר.

עיצוב סטאטי – עיצוב באמצעות קוד CSS כחלק מקוד בניית האתר.

עיצוב דינאמי – כולל מסגרות כדוגמת תוכנות FLASH.

.עיצוב אתרים – על מה יש להקפיד?

הייעוד העיקרי של עיצוב אתרים הוא להפוך את האתר ליותר נגיש וידידותי לגולשים בו. עיצוב מוסיף אתסטיקה ויציריתיות בצד תמונות וכפתורים בולטים שמקלים על חווית הגלישה באתר. כמו כן, עיצוב האתר חייב להיות מותאם גם לקידום שלו במנועי החיפוש. חשוב לשים לב שעיצוב האתר נעשה בשפת קוד נגישה שתאפשר למנועי החיפוש להתמצא בו.

המלצות וטיפים בעיצוב אתר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *