כתיבת מאמרים איכותיים ומקיפים והפצה שלהם ברשת היא אחת הדרכים המרכזיות לקבל קישורים איכותיים לאתר שלכם שייתרמו לקידום האתר שלכם. אומנם תהליך הכתיבה עצמה וכן מציאת אתר שמתאים למאמר שלכם לוקחים זמן, אך זה לחלוטין שווה את המאמץ.

כתיבת מאמרים

בחירת הנושא והכותרת המתאימים

בבואכם לבחור את הנושא והכותרת המתאימים מומלץ ראשית לשאול את השאלות הבאות:

  • האם הכותרת מעניינת ויצירתית? הגולשים של היום אוהבים חדשנות, יצירתיות ומקוריות.  אם הכותרת אינה אטרקטיבית, רוב הסיכויים שהם לא ייטרחו להמשיך בקריאה וייבחרו תוכן אחר
  • שאלו את עצמכם מהם השאלות הנפוצות ביותר של קהל היעד שלכם. במידה וישנן שאלות שחוזרות על עצמן , קרוב לוודאי כי זהו נושא טוב למאמר.
  • אילו נושאים מעניינים אתכם? אם הנושא כל כך מעניין אתכם, אזי קרוב לוודאי שזה יעניין גם אחרים

כתיבת המאמר

מאמר איכותי צריך לכלול  פואנטה מרכזית אשר מלווה בהסברים מפורטים. כך למשל אם החלטתם לכתוב מאמר בנושא כלבים אז המאמר צריך לדון בטיפים ספציפיים מהתחום. לאחר שקבעתם את ההנחיות והטיפים אתם צריכים לבחור מהם הנושאים שאתם רוצים לכסות. כדי לא ליצור מצב בו אתם הולכים  לאיבוד בים של המידע, תכננו כבר מההתחלה את קו המחשבה והכתיבה. למידע נוסף https://mco.co.il/

מבחינת קידום המאמר, מומלץ שתשלבו הן בכותרות והן בתוכן את מילת המפתח.

מבחינתם של מנועי החיפוש, וודאו כי המאמר הינו בעל  350 מילים לפחות.

הפצת המאמר ברשת

אם החלטתם כי ברצונכם להעלות את המאמר לאתרים אחרים זהו מצב שמאוד יכול לסייע לכם בקידום שלו. כל מנהל אתר מבין את הצורך להעשיר אותו בתוכן מקורי על בסיס קבוע. מנהלי אתרים מקצועיים יישמחו לקבל מאמר מקצועי תמורת הוצאת קישור לאתר שלכם.

אז איך מפיצים את המאמר ברשת?

הדרך הראשונה  היא להעלות את המאמר לאתרים אשר מיועדים לכך. באתרים שכאלו עליכם להירשם, לכתוב פרופיל קצר ואז להעלות את המאמר. היתרון בדרך זו היא הקלות והפשטות.

הדרך השנייה היא למצוא אתרים ברי סמכא מהתחום שלכם אשר נמצאים בדירוג גבוה בגוגל. ערכם של  הקישורים מתוך המאמר הינו בד"כ גבוה יותר.

כדי למצוא את האתרים הללו, מומלץ שתבצעו חיפוש מקיף למילות שרלוונטיות למאמר שלכם. מומלץ שתתמקדו בתחומים משלימים כדי להימנע מתשובה שלילית בגלל קונפליקט של תחרות.

צרו קשר עם מנהל האתר והציעו לו את המאמר שלכם.

לאחר מכן, מומלץ שתעקבו אחר המאמרים שהגשתם כדי לבחון אילו מאמרים משיגים לכם את מירב הגולשים לשם הסקת המסקנות שלכם לכתיבה בעתיד.

אתם יכולים גם לחזק את שיווק המאמר באמצעות  העלאת סרטון ליוטיוב שקשור לנושא המאמר שלכם או לשווק באתרי ווב 2.

טיפים לכתיבת מאמרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *